Monday, September 19, 2016

Make Up Organizer

This time nak share macam mana aku organize barang make up aku. Aku guna bekas acrylic yang aku beli kat UK. Kat Malaysia pon ada jual acrylic make up organizer yg serupa. Aku pernah tengok ada jual kat Daiso tp jenis lain la dari yang aku punya. Kat Lazada and GoShop pon ada jual.

Yang ada laci tiga tombol berisi brooch tu separate organizer dari yang aku letak make up. Make up organizer jugak tapi aku guna untuk simpan brooch. Sengaja aku letak tempat simpan brooch tu sekali ngan barang make up.  

Aku sangat suka make up organizer ni sbb barang make up nampak tersusun, everything visible n mudah nak capai. Kebetulan bilangan barang make up aku elok2 je muat untuk memenuhi organizer tu. So, itu petanda dah cukup dah barang make up aku. Tak payah tambah dah sebab aku takkan guna lebih dari tu sebab aku ni bukan jenis make up beria pon.

Nota kaki:
Teringat bestnya shopping kat UK. Slalu ada offer buy 1 free 1, offer harga giler murah. Macam barang make up Clinique tu aku beli lipstick n then dapat free other 4 items. Beli moisturizer dapat free travel pack. Tu yang nampak banyak kat dalam gambar tu. Compact powder brand Loreal beli dua baru dalam RM75. Sangat best!

No comments: