Wednesday, September 28, 2016

New iPhone Cases

Aku ni biasanya tak ambik kisah sangat bab-bab phone or tab case. Kalau aku beli tujuan utama biasanya for protection. Aku akan pastikan harga dia murah n therefore kalau lunyai pon aku tak ralat. Appearance dia perkara nombor dua.

But recently aku tertengok la plak (tengah dalam pantang punya citer) ada iklan jual iPhone cases kat FB by S Studio. Tertambat la plak hati ni. So, appearance dah jadi perkara nombor satu. Masa tu tak tengok harga dia lagi. Encik suami balik dari kerja n dia dah rehat-rehat kat sofa aku pon tunjuk la kat dia iklan tu. Dia kata lawa n encourage aku beli. Kebetulan ada offer masa tu buy 2 free 1 Aku pon pilih le 3 design. Harga satu RM29. So, harga total RM58 + RM6 kos pos. Masa tu takde ready stock. Lebih kurang lepas 2 minggu phone cases nya sampai di tangan. 

Masa dalam packaging nampak cantik biasa-biasa je. Bila bukak packaging nampak cantik sangat sebab nampak warna dari pattern nya menyerlah. Pastu bila pasang kat phone plak, wow! Super duper cantik luar biasa sebab ada kesan 3D plak. Semua lubang-lubang cucuk iPhone pada cases tu terletak elok je n cases dia pon tak tak tebal macam aku punya previous case.  

Cantik kan?

Aku pakai yang ni dulu sebab seriuosly sweet sangat

So, aku highly recommend bagi sesapa yang nak beli iPhone case dari S Studio. But so far hanya ada design untuk ladies je ye... 

Nota kaki:
Aku tak pernah tengok iPhone cases lain yang ada jual dalam pasaran. Entah-entah ada yang lagi cun-cun n murah-murah, 

2 comments:

Sha said...

kak lyn, dekat instagram murah2 kak..cantik2 sangat..boleh custom design lagi...

Naflyna said...

Oooo ye ke? Tertinggal keretapi la kak lyn nampaknya. Huhuhu....